poniedziałek, 30 marca 2015

W modzie powracają do łask oldchoolowe motywy. Ostatnio zauważyłam modę na spodnie z wysokim stanem, można już je dostać nawet w sieciówkach. Uśmiecham się pod nosem jak przypominam sobie "hejty" wobec jednych z przerobionych przeze mnie jeansów na jednej z witryn internetowych. Cóż.. Teraz pewnie latają po galeriach szukając JUŻ modnych spodni z wysokim stanem :D. Swoją drogą, bardzo podoba mi się ten typ spodni, idealnie podkreślają kobiecą sylwetkę i wydłużają optycznie nóżki, nie to co skracające je biodrówki;) A wy jakie spodnie preferujecie? Zainspirowana oldschoolowym nurtem, przerobiłam zwykłą bluzę na idealnie łączącą się ze spodniami z wysokim stanem panterkową bluzkę.

15 komentarzy:

  1. Bluzka wygląda genialnie!! odp. na pytanie: uwielbiam oba kroje spodni :) spodnie z wysokim stanem pięknie podkreślają talię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam spodnie z wysokim stanem (spódnice i szorty też:), a swoje najfajniejsze modele mam właśnie z sh:)
    Bluzka wyszła świetnie, idealna do tego fasonu spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie preferuję spodnie z wysokim stanem, są o niebo wygodniejsze od biodrówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest genialna, a spodnie idealnie do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszła ta bluza, pasuje do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobna sytuację, gdy w jednym ze sklepow obuwniczych, ze dwa lata temu wyszperałam, białe "slip on-y". Sprzedawczyni się śmiała, że to paskudne trampki i na dodatek męskie, ale ja byłam pewna, że maja w sobie coś i nie pomyliłam się! Sezon później wszyscy w nich zaczęli śmigać, choć wcześniej też sie śmiali. Świetna przeróbka, kocham DIY!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania DIY to nie dla mnie, mam do tego dwie lewe ręce :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz genialną fryzurę ;D śliczna jesteś :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przeróbka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń